I affären som vanligt

Hej på er!
Nu sitter jag i affären som vanligt med mamma och Bej och väntar på att fröken skröder ska ringa mig och tala om när hon och Karro kommer, förhoppningsvis idag! Nu ringer Theres! Nää Karro var de och hon ska försöka hinna med en buss om 20 minuter, GO BARRO!! Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, Mimmi var här hela förra veckan så jag jobbade med henne och i lördags hade vi en rolig BBC-evening med våra holländska vänner. Den här veckan kommer jag jobba i affären tors-lör vilket gör att jag har tillgång till Internet lite mer och kan uppdatera lite oftare. Nu ska jag samla mod och kliva upp på vågen... hua! Tur för mig att jag var hurtig igår och simmade 1 km, sen att jag äter konstant det är ju en annan sak.. Kan inte någon kliva in i mitt liv och hjälpa min förvirrade hjärna att reda ut hur min framtid ser ut? I alla fall det närmaste året eller så, det skulle onekligen underlätta en hel del! Ska leta lite i arkivet och se om jag hittar någon bra bild att slänga med i det här inlägget, skulle ha haft någon på Bej... men det fanns ingen på den här datorn. Det får bli en från Älvdalens webkamera som filmade mamma och pappa när jag var i England, dom vinkade till mig! Men det funkade inte såklart eftersom den var i fel format så nu ger jag upp, det får bli nästa gång. Karro hann med bussen och nu har jag ingen ursäkt att undvika vågen längre.. Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0