Ledig idag

Efter några veckor som har varit väldigt intensiva så är det väldigt skönt att få en ledig dag när jag kan göra precis bara det jag vill och känner för. Det är någon timme sen jag gick upp men har inte ätit frukost förrän nu så här sitter jag med mackor och varm o'boy.


När frukosten har sjunkit ner ska jag bege mig ut en sväng, tror det  blir att springa runt sidsjön i nyskorna och sen handla lite påvägen hem. Efter det, tro det eller ej, så känner jag faktiskt för att städa! Iallafall just nu för det är så stökigt här och det vore skönt att få det rent och snyggt. Får väl se hur det är med den motivationen när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: The evil twin XD

Snyggaste muggen i stan!!!! <3 Pöss!

2010-05-14 @ 17:16:25
URL: http://effie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0