Denna design alltså...

Fy fasiken vad krångligt det är med koder och doningar! Allting hoppar till höger och vänster och upp och ner och ju mer jag försöker desto mindre förstår jag! Har en känsla av att jag kommer behöva konsultera en viss tant med oerhörda skills, you know who you are! Det är minst sagt ett under att jag blev godkänd i webbdesign... fast nog var det med nöd och näppe jag snubblade över målsnöret i den kursen det måste jag medge.

Över till trevligare saker! Häromdagen var vi ute på en biltur i skogarna för att spana efter älgar, björnar, vargar och andra djur. Det är någonting som vi har gjort så länge jag kan minnas, åkt på spontana älgturer när vi är uppe i stugan. Det brukar vara väldigt varierad utdelning men den här gången såg vi två älgar som var så söta så! Dessutom var det otroligt vackert med solnedgången, tyvärr är det som vanligt att bilderna inte gör verkligheten rättvisa men tyckte ändå att de blev ganska fina.

Kan ni se älgen? :)


I gryning och skymning är älgen på språng, i skogen är

alltid nånting på gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0