Glad midsommar!

Igår var det midsommarafton och idag är det midsommardag så än passar det väl sig att säga glad midsommar tycker jag. Hur hade ni det? Jag hade det bra, var uppe i stugan och hade en lugn och skön dag. Måste påpeka att jag var uppe redan klockan 8 och laddade och 9 satt jag bänkad framför tv:n för att se Jedward live! Med andra ord en väldigt bra start på dagen!

Tro det eller ej men vi åt lunch ute och det regnade inte!! Först när vi började duka av så kom det några stänk för att en stund senare ösa ner men då var vi i tryggt förvar under tak med våran jordgubbstårta. Den hade jag tänkt ta kort på för den var så fin men det glömde jag och den försvann väldigt snabbt...

Det jag önskar mig nu är S-O-L! Snälla kan inte någon locka fram den eller mota molnen lite? Det är helt otroligt vad längesen det var som den hälsade på. Då och då kikar den visserligen fram men det är inte många minuter åt gången. Glädjande nog så säger yr att det ska bli soligt mitt på dagen imorgon och jag hoppas verkligen att det stämmer! Ingenting kan stoppa mig från att kasta mig på en solstol då och där kommer jag vara bänkad tills solen försvinner. Desperat? Jajjemän!
Såhär ska det se ut!


Kommentarer
Postat av: Sammi

gumman kom hem.... jag saknar dig :D

2011-07-11 @ 17:20:56
URL: http://sammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0