Ny dag och fri som en fågel!

Har varit i skolan och haft det sista tal-seminariet med bl.a. en presentation och den gick finfint! Lite konstigt är det allt att vi faktiskt inte har något mer kvar i skolan nu, bara en tenta på måndag. När jag kom till skolan idag så vem fick jag syn på genom fönstret om inte Cissi, sammanträffande i ordets rätta bemärkelse. Måste hinna träffa den sötnosen innan hon ger sig ut på äventyr i sommar.

Känns som att ingenting kan stoppa mig idag, energin flödar!! Tror att jag måste hoppa lite! När jag var liten var jag alltid tvungen att "hoppa lite först" innan jag kunde göra saker och så känns det idag. Så jäkla härligt!


Hopp hopp hopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: HHAHAHAH, ohja. The highest five of them all ;)

2011-05-25 @ 17:27:19
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0