I'm alive n kickin!

Det var ett bra tag sen det hände någonting här, så längesen att hela blogg.se har gjorts om. Jag hittar ju för sjutton ingenting! Det verkar vara en hel del bra uppdateringar dock så när jag får koll på dem kommer ni att häpna! Eller nej, kanske inte.
 
Imorgon är det onsdag och jag har spontantbokat tid för klipp och färg på Salong huvudgatan i Älvdalen! Om den fortfarande heter så... Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sen jag skrev sist har det hänt en hel del saker, inte minst med mitt hår. Eftersom jag för det mesta vill vara blond/ljushårig under våren och sommaren så gjorde jag slag i saken i våras och då rykte även längden på det. Här har det hunnit växa ut lite grann, cirka en månad. Så jag ser väl ganska likadan ut nu, lite längre bara.
 

Det är ju bara det att nu när det är höst, ja, då vill jag bli mörkhårig igen! Har tröttnat på kort hår så nu vill jag att det ska växa ut fort också. Då återstår frågan vad jag ska göra med det imorgon?! Jag har haft ganska många idéer som jag har bollat fram och tillbaka men nu har jag absolut ingen aning längre. Det kan bli nästan precis hur som helst. Det kommer helt enkelt visa sig och jag vet att frisören jag går till är duktig och att jag alltid har gått nöjd därifrån tidigare så jag får sätta min tillit till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0