Mina syskon

Syskon har jag ett helt gäng av, närmare bestämt fem stycken. Om man ska vara petig så är det två helsyskon och tre halvsyskon. Ni som läser här vet nog redan att jag är den yngsta i skaran. Tyvärr ska jag vara lite tråkig nu och inte skriva så mycket om dem och det är av den enkla anledningen att jag inte vill skylta totalt med mitt liv på nätet, inte mer än jag redan gör. Dessutom av respekt för mina syskon. Men såhär är det i alla fall, om vi kör uppifrån och ner.

 

Johanna, Mattias och Sofia är mina halvsyskon, på pappas sida, och de äldsta av oss. Vi är lite utspridda och ses inte så ofta men när vi väl gör det så är det väldigt roligt. Den jag får dras med mest (okej, hon får dras med mig!) är Sofia som bor nära!

 

Mimmi och Emanuel (alias Suddet, Suddi, Brother Rubber) är mina helsyskon och de är rätt skapliga måste jag medge, till och med riktigt bra!

 

Det finns få människor som jag kan bli så arg på, ha så roligt med och som jag litar så totalt på. Som jag kan vara bara mig själv med. 

 

Nej men vad säger man? Jag älskar mina syskon helt enkelt och skulle aldrig vilja vara utan dem!


Kommentarer
Postat av: L8

Hela familjen! Och vilken bra familj måste jag helt klart hålla med om :)

2012-09-25 @ 19:16:19
Postat av: Ankan

SV: Hahaha ja eller hur! ;D

ÅHHHH ja då ska jag komma dit och äta ost! :D Var ligger Maxi i Falun då? ^^ Va roligt!!!

KRAM PÅ DIG MED!!!


Svar: Jaa det måste du göra! Dessutom har vi kycklingspett med mangosmak och då tänkte jag på dig! Och världens godaste mangodressing! Det ligger, hmm, uppåt Lugnet kan man säga! Typ vid regementet fast vid Lugnetleden?!
Merlina

2012-11-09 @ 06:28:43
URL: http://ankanankan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0