Kortfattad

Urusel på att blogga, det är vad jag är! Jag har helt enkelt inte tid och när jag väl har det så är jag för trött och däckar i min säng istället. En vacker dag så ska jag bli duktig och skriva lite mer här men just nu får det räcka med att jag säger att idag var en av mina absolut bästa dagar! Dagen började egentligen sådär, försov mig (som vanligt) och skolan var rätt seg. När vi slutade så gick jag och min älskade vän Valentina till en park och slöade tills den briljanta idén kom upp att, "Jo, nu åker vi till Brighton, här kan vi fan inte sitta!" Sagt och gjort, kan nog inte riktigt beskriva vilken underbar dag vi fick till slut! Tittade i affärer och hittade skitsnygga jackor som dessutom var billiga som skrutt, 5 pund!! Hittade ett jättemysigt ställe att äta på, det var väldigt gott, vi minst sagt rullade därifrån. Vi var ute på Brighton Pier för första gången och ojojoj säger jag bara, vi var i paradiset! Toppen på detta var ju också att det kom två engelska killar som sa att vi var "very beautiful" och ville ha oss med så nu har dom våra nummer, inga hunkar kanske men... dom kan ju vara trevliga ändå. Hursomhelst så har vi gått runt med två fåniga leenden och bara bubblat av lycka över att livet är så härligt, kan det bli bättre?
 

Kommentarer
Postat av: Mrs M

Miss P ta kul att se. Nu ska jag kolla här lite då och då.

2009-04-24 @ 19:13:47
Postat av: Brother R

Hello miss P=)



How kul to se that you have it najs in Ingland! Jag have seen bilds också.

I'm on my way to Larz Kristerz! We will rock the ishall!!!



Miss you miss P!

/B R

2009-04-25 @ 12:31:40
Postat av: Aunti Lotti

Dear Aunt P!

Jag är glad att se att du funnit dig tillrätta ;P Äntligen har jag en blogg att följa, så nu måste du skriva mycket om div. klubbar och annat...

Hugs and pusses från Aunti Lotti

2009-04-25 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0