Slagsmål

I fredags skulle Valentina och jag till vårat favoritställe Yates som vanligt så vid 22-tiden tog vi bussen hemifrån. Maria, en brasiliansk student som bor i samma familj som mig, skulle ut med sin vänner men det var någt fel på hennes buss så hon hamnade med oss istället. Väl framme i Brighton så tackar vi busschauffören och kliver av. När vi har gått några meter så tycker jag att det är en tjej som säger någonting till mig så jag vänder mig om och ser lite lagom frågande ut, tänkte att hon kanske ville veta vägen till något ställe eller så. Men nej, bara jag vänt mig om så smäller det, hon drämmde till mig i ansiktet! Gissa om jag blev paff! Valentina får tag i mig, skriker "What the fuck are you doing?!" och vi börjar gå därifrån, vi hinner kanske 2 meter och sen dras jag bakåt i håret av samma tjej. Har ingen aning om hur jag kom loss men Valentina drar mig därifrån och en kille som känner tjejen får henne att springa därifrån för han skrek att han såg poliser. Vi bara gick därifrån och Maria skulle ta ut pengar och först då börjar vi funderar på vad fan som hände! Tydligen så hade tjejen fått för sig att jag kallat hennes kompis för "Nasty girl", saken är bara den att jag inte ens sett dom och hade jag velat snacka skit om dom så hade jag gjort det på svenska, helt dum är jag inte. Smått chockade så traskade vi vidare till Yates men hela kvällen blev ganska lam. Efter någon timme så fixade jag  till mitt hår men vad händer? Jo det bara lossnar i tussar, tjejen gjorde mig tunnhårig i förtid! Lite komiskt var det ändå för min första tanke när hon drog mig i håret var "Åh nej, nu förstör hon min frisyr!!" Önskar bara att jag hade varit minsta lilla förberedd så att jag hade hunnit få upp en arm eller nåt, engelska brudar är skumma, man vågar knappt titta på dom nu. Så nu har vi varit med i engelskt slagsmål men en gång får räcka tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Vena & Roger

Mycket ska man vara med om innan håret ramlar av verkar det som... Läskigt!! Du skulle haft din kusin där, men å andra sidan verkar det som om du klarar dig ganska bra. Kul att läsa om vad du har för dig. Blogga mycket nu. Kram älskade kusin från oss.

2009-04-27 @ 12:25:22
Postat av: Mre M

Ta dum hon var miss P. Du skulle haft dina små grå med dig så kunde dom försvarat dig. Kram på dig från ossas.

2009-04-28 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0