Busy day!

Full fart har det varit hela dagen, det började med att jag gick upp tidigt för att städa grannstugan och bli en aning rikare. Sen gick det i flygande fläng ner till affären för att dra in så mycket som möjligt åt bästaste Bej och dessutom lösa korsord så pennan rykte (eller heter det rök...?).  Efter det var det bara att susa upp till stugan igen och äta  en snabblunch som min snälla mamma hade gjort iordning innan hon skjutsade mig till Mora så att jag kunde ta bussen till Falun. Annars hade jag inte kommit hem förrän alldeles för sent och ja så... En välbehövlig dusch har just tagits och nu ska jag göra ett försök till att inte se ut, som min pappa brukar säga, en sjöhäxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0