Hårt arbete

Tänkte faktiskt att jag skulle fortsätta hålla liv i den här bloggen även fast jag är i Sverige nu, märker ni att jag inte skriver hemma? Det tar emot att skriva hemma och ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för jag har så många hem nu plötsligt, i alla fall tre. Hursomhelst så jobbar jag nu och kommer göra det i minst 4 veckor framöver, två veckor med systrami och två veckor i min morbrors affär. Just nu sitter jag i Bejs affär och arbetar hårt... eller inte! Roar mig med att försöka komma ihåg om jag har haft 3 eller 4 kunder på hela dagen YEY! Nej nu måste jag gå och stänga affären och åka hem i racerbubblan!

"Riktiga vänner klämmer varandras pormaskar!" Jadu Valentina... I need you my friend!!

Kommentarer
Postat av: Valentina

hahah Pormaskar:) Jag saknar dig så sjukt mycket min ängel men vet du vad imorgon ska jag ringa dig för då har jag min mobil:)Nu ska jag ut och röka önskar att du var här så du kunde göra mig sällskap

2009-07-25 @ 01:10:03
URL: http://sammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0