Sol!

Regnet verkligen vräker ner idag utan en tanke på att folk vill vara ute i fint väder men det är kanske bra med lite regn också, behövs nog. Nu är det 40 minuter kvar innan affären stänger för idag och då tänkte jag ta mig ner till badet för att sola, sola i ösregn? Nej solarium! Säger här som jag säger till alla andra som tycker att jag är knäpp som tänker sola solarium nu, jag måste ju vara snygg när jag ska till Yates... På tal om Yates så pratade jag med våran älskade vakt Paul idag och fick lite tips om var man kan leta jobb och förhoppningsvis kunna få något så det är bara att leta vidare.

Måste medge att jag faktiskt saknar Visingsö litegrann också så därför får den söta lilla ön hyllas med en bild här i denna extremt eftertraktade blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0