Sen kväll

Nu har det varit ganska dåligt med uppdateringar här men det betyder inte att det inte händer saker.... snarare tvärtom! Fast vad orkar jag inte skriva nu för jag är alldeles för trött, väntar på att en låt ska överföras klart så att jag kan gå och lägga mig sen... och drömma om Henry såklart! Jag har varit sjuk i en vecka men nu mår jag så gott som bra igen, saken är bara den att även om man är sjuk här så har man inget tålamod att vara stilla och inte göra något för då missar man definitivt någonting som hade kunnat vara jätteroligt! Dessutom så har jag varit duktig och gjort läxan till imorron, det känner jag mig lite stolt över. Nä nu är faktiskt min låt klar så det får bli gonatt!

Kommentarer
Postat av: Vena

Vem är Henry????

2009-05-06 @ 17:01:01
Postat av: Anonym

Miss P!!

Yes,who is Henry?

2009-05-06 @ 22:33:47
Postat av: Aunti Lotta

Hej du kvällströtta människa!

Jag trodde du var en sån som alltid var uppe sent på kvällen penna! Hur går det annars? Berätta lite om familjen, hur blev deras reaktion på dina presenter?

Kram på dej din Tant, men nu är det rullatorsrally som gäller! Hejdå ;P

2009-05-10 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0