Gott nytt år!

Oj vad det ekar tomt här inne! Mycket har hänt sen sist, det har både hunnit vara julafton och nyårsafton. Vi firade jul lite tidigare eftersom min bror åkte till USA men vi hade en väldigt trevlig julafton här hemma. På riktiga julafton åkte vi till min syster och även det var mycket roligt, tåls att göras om! På nyårsafton skulle jag ha varit med mina vänner, utklädd till "Professor Calculus" från Tintin men eftersom jag var sjuk så var jag hemma med mina föräldrar istället, var också mysigt men så typiskt att bli sjuk just då. Det häftigaste som har hänt är att jag ska göra praktik på en veterinärklinik i förhoppningsvis ett halvår! Allt har gått väldigt fort så nästa vecka flyttar jag upp till Sundsvall, åker upp med pappa redan den här veckan för att fixa lite saker. Känns som att det här kan bli ett Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0