Kanske kan det börja lugna ner sig...

snart...

Den här veckan har verkligen varit en mardröm skolmässigt, att saker och ting har blivit klara i tid är ett under och jag förstår absolut inte hur det har gått till. Eftersom mitt rum håller på att bli ommålat så har jag fått äran att bosätta mig hemma hos Tant! Det är så mysigt att bo här så jag skulle nästan kunna flytta in på heltid, fast det vet jag inte om bror min skulle gilla ;) Ägg är roligt, kladdkaka är gott och det är kul att göra en egen musikalisk tolkning av en film som inte kan det där med musik! Så kan sammanfatta dessa dagar!

Jag måste verkligen plugga men först tänkte jag ta mig till Fyris och simma lite, har inte gjort det på en vecka och nu längtar jag efter att få sjunka ner i vattnet och plaska runt lite. Från att solen sken för en stund sen så har det övergått i ösregn dock, känns inte jätteroligt att bege sig ut i men snart börjar simhallen fyllas med för mycket folk och då vill jag inte vara med nå mer. Först måste jag hem och hämta saker och se om herr målare sköter sig men framförallt se om jag har fått min post som jag längtar så efter!! Annars tänker jag ringa företaget och vara arg, det är något jag har varit bra på i veckan också, att bli arg på folk ^^ (fast inte utan anledning, jag är en snäll människa som inte blir arg så ofta!)

Jaha, nu måste jag rusa! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0