Tjalala va ja e' gla'!!

Kulturtentan är avklarad!!!! Kan knappast bli så mycket bättre. Innan trodde jag att det skulle gå käpprätt åt h-vete men efter att ha snabbläst om några olika speciella saker två timmar före tentan så kändes det i alla fall lite bättre och tur som jag hade så kom några av dem på tentan. Vet inte hur rätt allting blev men det är så obeskrivligt skönt att det äntligen är över. Förra måndagen skrev jag ju om samhället och det kändes också helt okej faktiskt så nu är det bara att hålla tummarna, jag kollar ungefär 15 ggr om dagen om resultatet har kommit hehe. Även om jag skulle bli underkänd igen så kan jag för tillfället släppa den här kursen för då kan jag inte göra något åt det förrän till hösten.

När jag gick hem efter tentan idag så kändes allting så lätt och glatt, världen hade så många fina färger! Tror att jag har gått runt i en bubbla några veckor som har gjort min syn gråare och gråare men idag fick jag äntligen hål på den och alla färger trädde fram igen, det är ju såhär det ska kännas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0