Tillbaka i stan!

Efter en hel sommar är jag nu tillbaka i Uppsala och verkligheten. Det är nu som saker börjar hända igen, mycket måste fixas, människor ska ringas, hemmet ska städas och skolan börjar på måndag! Det är kul att vara igång igen men nog är det en del av mig som gärna hade fortsatt plocka lingon och brodera ett tag till... men det ena utesluter inte det andra! Bra bärställen i Uppsala någon? Eller kanske läser en svampexpert det här och kan lära mig att hitta ätlig svamp?!

När jag har gjort klart dagens uppgifter ska jag sätta mig och skriva lite om vad som har hänt i sommar och lägga upp bilder. Förhoppningsvis ska ni få lite mer att läsa nu framöver om höstrusket inte lockar ut mig alltför mycket! Fast man vet aldrig, jag älskar hösten och dess promenader i ösregn när alla andra stannar inne... ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

wellkom back :)

(min engelska är inte vad den borde vara:) haha

2011-08-20 @ 12:42:40
URL: http://jennierosgardh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0