24 februari 2011

Har precis tagit en dusch och sitter nu här i pyjamas och känner mig nästan som en människa igen. Idag har inte varit någon toppendag men inte så jäkla dålig heller egentligen, mest bara väldigt seg. Känner mig som en uppsvälld klumpeduns efter att ha ätit alldeles för många chokladrån idag så nu har jag gömt dem i lådan längst ner i byrån för jag vill inte ens se dem hehe. Min kära mor kom med den goda idén att jag ska lära mig två ord från varje område på det jag har tenta på imorgon och sen får vi hoppas att jag har valt just rätt ord! Det hade varit otroligt skönt att klara tentan imorgon men jag har en dålig magkänsla inför den... Har alltid varit duktig och pluggat så det har känts okej innan men den här gången har motivationen försvunnit. Ska försöka ta igen det nästa vecka när vi har tenta på kulturdelen.

Vill mycket hellre skriva här än plugga men nu måste jag ta tag i det så kan jag återkomma hit senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0