Ett ögonblick

Det första ögonblicket jag tänker berätta om ägde rum för lite drygt ett år sedan. I mars, den 4 mars, ungefär klockan 20:30. Någon som läser som börjar ana något…?

Ledtråd


Just precis, det var den dagen jag var på mitt livs första Tokio Hotel konsert! Har skrivit om den förut så jag kommer inte att upprepa allting igen även om jag mer än gärna hade gjort det.

Ljuset släcks i arenan, tänds svagt på scenen och musiken börjar spela. Än så länge är vi behärskade; galet uppspelta och förväntansfulla men fortfarande kontrollerade. Vad som händer sen kan jag knappt beskriva. Killarna går på scenen - då brister allt. All självbehärskning är som bortblåst och det känns som att jag separeras från min kropp. Vi är i total extas och ger oss helt hän åt det som händer. Det finns inget annat som existerar mer än nuet. Jag har aldrig upplevt något liknande eller så starkt. Det är det närmaste man kan komma ett rus, det är ett rus.

Jag ryser bara jag tänker på det! Det är något som måste upplevas för att man ska kunna förstå känslan fullt ut. Det var en av de häftigaste upplevelserna i mitt liv och ett ögonblick som jag aldrig kommer att glömma.

 

Sista bilden lånad härifrån


Kommentarer
Postat av: valentina

sv: älskling jag saknar dig varje sekund du är ifrån mig <3 hahahah och du körde skåpbild den dagen oxå =P

2011-08-01 @ 03:24:47
URL: http://sammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0