Ett regnbågsfärgat grässtrå med chokladsås på

Ungefär lika vanligt förekommande som rubriken är mina blogginlägg numera. Jag tänker sagt att jag ska skriva men det är så att häruppe i stugan så har vi bara en dong vilket gör att allt tar lite längre tid men huvudanledningen är helt enkelt att jag inte har någon lust att sitta framför en dator. Är knappt att jag är kontaktbar på telefon liksom...

Men jag ser att ni fortfarande är inne och kikar så håll tummarna riktigt hårt så finns chansen att det kommer några fler inlägg inom inte alltför lång tid. Till hösten blir det andra bullar med mycket mer uppdateringar.

Varma sommarkramar till er alla så länge!

Här glassade jag runt för två veckor sen!

Bild lånad från Fritidsresor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0