Mina föräldrar

Mina föräldrar ja... de är väl helt enkelt de bästa föräldrar man kan ha? (Ja jag vet att ni läser det här så då måste jag ju skriva så) Nejdå, allvarligt skojat så är det faktiskt helt sant! Att veta att man har föräldrar bakom sig som stöttar till 110% i alla lägen är oslagbart, inte alla som har det minsann.

Hmm... vet verkligen inte alls vad jag ska skriva. Vet inte hur mycket de vill att de ska stå om dem här för alla att läsa hehe.

...

...

...


Nä tamesjutton, nu har jag försökt skriva fina ord om mamma och pappa här men det låter så konstgjort så det är inte klokt! Menar ju såklart det jag skriver men det blir liksom fel på något sätt så ni som känner dem och mig, ni vet redan hur de är utan att jag skriver det och till er mamma och pappa: Bli inte ledsna för att jag inte kan skriva om er ;) Jag älskar er!


Puss på er mina kära föräldrar! ♥

Kommentarer
Postat av: Venis

De bästa!!!!!

2011-03-14 @ 21:19:03
Postat av: NG

Ta fint du skriver miss P, we love you too.

2011-03-14 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0