Have to study!

Hade tänkt skriva lite här ikväll men har insett att jag inte kommer hinna det för jag har en del plugg som måste vara klart tills imorgon, en presentation och två diskussionsämnen att läsa på till.

Sammanfattat så var det som fick mina nerver att dansa runt imorse att Jedward var i Sverige idag! Det sägs att de bara var här i några timmar då de landade inatt och åkte igen imorse men det visste jag ju inte då. Tänkte att jag skulle skippa seminariet och åka till Stockholm istället som den tok jag är men innan jag hann göra det så visade det sig att de redan hade åkt. Hur sant allting är vet jag inte men det är roligt ändå!

Nu måste jag återgå till engelskan så vi hörs imorgon! Avslutar med en bild på mina nyfunna idoler ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0