Basåret - Björnes magasin - Team pannkaka



Ååh Matilda håller på att ta kål på mig!! Håller helt seriöst på att skratta ihjäl mig! Får börja med en kort förklaring från när jag var på "Kom ihåg dina ragg", minnesföreläsningen. Vi fick lära oss ett jättebra sätt att komma ihåg saker på, nämligen att visualisera en cykel och sen fylla den med saker som vi vill komma ihåg. Låter säkert konstigt men det funkar hur bra som helst, helt klart värt att prova för er som har lika dåligt minne som jag.

Hursomhelst, Matilda är väldigt, väldigt rolig så vi delar med oss lite av oss själva, endast för er som har hittat hit :D


Lite sött från igår!

Matilda - Har inte jag sagt ditt namn ovanligt många gånger idag?

Jag - Hahaha det kanske du har?? Det är ju jättetrevligt isf! :D Kanske du har sagt det till palmen också...
fast nä, då säger du ju palmen! Måste vara så att du har sagt det till mig, jag gillar!

M - Jaaa det tror jag också på :D:D

Aaaw!


Till dagens!

Jag - Ser dig vinkandes på en röd cykel med kontokort i handen! Den är sjukt vacker!

Matilda - Förstår det :) Så... vad tänker du göra åt den bilden?

E - Skicka kontonummer! Ett ögonblick :D Vi är team pannkaka!

M - Hmm. Basåret - Björnes magasin - Team pannkaka

M - Ha med dig cykeln hela livet så kommer du alltid att minnas mig

Lite allmänt babbel...

M - Haha nej men Emma, hur glömsk är du? Har du inte med dig cykeln?
Det var du som kom på team pannkaka!

E - Ska tänka på det i mina ledsna stunder! (Team pannkaka och Matilda på cykeln)

M - Haha ja gör det, måste ha en bild av dig också på en cykel... kanske vinkandes med ett originalmål i handen
ELLER bästa!!!! Du sitter med en stekpanna på en cykel och vänder pannkakor i luften

E - Matilda jag dör av skratt redan nu! Åååh underbart!!!!

M - ÅÅÅH DEN BILDEN SKA JAG SPARA I MITT HUVUD RESTEN AV LIVET <3<3
Kanske hamburgare i ena handen och pannkakslagg i andra.
Perfekt syn, en varmkorv bakom örat har du också :):)

E - Oh my! Är jag verkligen så mattokig? :D:D

M - Nej men vi är tillsammans :):)
Det är ju det vi har gemensamt, pannkakor, korv och Max... inget annat! Näääärå

E - Hahahaha!! Sluta du dödar mig på riktigt!

M - Förlåt, det vill jag inte. Men korv bakom örat ser riktigt fint ut

E - Nä för då kan vi inte telefonterrorisera varandra från ålderdomshemmen!

O.s.v...

Efter en liten stund skickar damen i fråga den här bilden...


Nää jag tror att jag går under snart! Kan inte vara hälsosamt att skratta såhär!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

What can I say? Vi är bäst! DU och jag Emma, du och jag... Tack vare denna mästerliga cykel kommer jag alltid att minnas dig och våra upptåg. Och det bästa är att jag kan fylla på med mer saker under årens lopp. Om ett år kanske det är en glass på pakethållaren och en dator på ena pedalen. Vem vet? Det får framtiden utvisa. <3

2011-10-27 @ 23:45:53
Postat av: Matilda

Men vad sur och stressad jag ser ut på pannkaksbilden? HAHA. Sur var jag inte, men stressad kanske... Vill bara ha alla goda pannkakor i min mun på en gång! :D

2011-10-27 @ 23:47:22
Postat av: Pappa

Kul om du kommer hem till oss i helgen och då kan det ju bli pannkakor. Du är ju hur bra som helst på det. Du får gärna göra lite extra så jag kan variera luncherna mellan pannkaka, pyttipanna och blodpudding nu när mamma inte är hemma..../ Kram på dig.

2011-10-29 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0