Today's updates!

Dagen i punktform!

* Försov mig men hann för första gången med den tidigaste bussen, hur gick det till?
* Räknade massa matte
* Älskade Kimmo mår bättre och får komma hem igen, återbesök om två veckor så får vi se vad som händer sen
* Räknade mera matte med Palmy
* Skrattade med/åt Palmy så jag grät floder och fick mera skratträningsvärk i ryggen!
* Min kära morbror gjorde en spontanringning för att höra att jag mådde bra <3
* Gjorde kollioks så nu har jag 6 matlådor
* Pratade med en gammal klasskompis, trevligt!
* Ska nu räkna 5 tal och sen sova

Palmy får stå för det sista också med kvällens fina sms-konversation och dagens bild från igår:

Palmy: "Nål och tråd Wahlqvist! Nål och tråd!"
Jag: "Haha du är underbar palmy! Packar genast ner det!"
Palmy: "Ta med mycket tråd! Jag ska tråckla tills kaklet spricker!"
Jag: "HAHAHA!! Kanske tills the shit goes vertical?!"

Efter det här spårade det totalt så det behåller jag nog för mig själv!

Haha så internt men ack så roligt!

Tät telefonkontakt? Mobilsvar var också Palmy

Anar jag att hela min kompiskrets håller på att förTANTas? :D


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahaha! Lagerhaus nailed it! :D Såklart det måste varit så hon menat! :D Hahaha!

Hahahahaha felsägningar ftw ^^ Hahaha! Samlaga är ju ett bra ord! Det gör man ju i köket om man är mer än en! :D Hahaha!



Hur fick du den där trevliga bilden på mobilen föresten? Typ nån print screen app? :D

2011-10-14 @ 08:20:45
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0