En Uppsalahelg och gärdesgårdslycka

Har plötsligt ingen aning om vad jag ska skriva så vi tar det som det kommer! Helgen har varit fantastiskt rolig i alla fall. I fredags ville mina söta vänner Tove och Matilda fira födelsedag så dom hade gjort mys hemma hos Tove och sen gick vi ut. Mer utförligt än så tror jag inte att vi tar det... Tack fina flickor! ♥ Vid två-tiden började jag känna mig lite väl hängig och susade hemåt för att sen vakna helt däckad på lördag morgon. Med lite vilja och panodil så gick det över så fort Tove hörde av sig också sågs vi nere på stan. Hela lördagen var jättebra med fika och kulturnatt i Uppsala! Söndagen har varit sjukt sjuk och bestått av en sväng till ica, tedrickande och att spela kort med korridorare, det var alldeles jättelagom!

Pratade just med mammsen och hon berättade att pappa och hon ska bygga gärdesgård imorgon. Jag vill också!! Dock är det bara en som ska rätas upp och fixas men ändå, det är ju så roligt!

Fasiken nu hittar jag inte bilderna från när Tant, bror, mamms och jag byggde gärdesgård en hel vecka så Kimmo får ståta lite med bygget i bakgrunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0