Från inget...

... till flera inlägg samma dag!

Gårdagens fysiklektion blev mot alla odds riktigt rolig och jag gjorde en rebus, tycker att ni ska lösa den. Nej nej jag är inte stolt alls hihi!

Om ni kommer på den så vet ni vad som har hänt idag, klurigt va? Är liksom

lite förutseende (ibland)!

 

Fylla år hanns med igår också men det får sammanfattas en annan dag så ni får se lite bilder men kan säga att det var en jättehärlig dag med glädje från början till slut! Med en powernap i en stol i skolan mitt på dagen.

 

Började få lite känningar i halsen imorse och tänkte att "fasiken, inte ska jag väl bli sjuk nu?" Fast det är otroligt många som är förkylda så det vore ju förstås inte så konstigt.  Sen i eftermiddags har jag riktigt känt hur den utvecklas och slingrar sig in i alla vrår, inte okej! I detta nu känns huvudet som en stor svävande bomullstuss och febern sprider sig som en löpeld genom kroppen... heja! Håller nu tummarna för att de senaste dagarnas känningar i bröstkorgen hänger ihop med förkylningen och inte på minimalt ökad fysisk aktivitet... Har jag varit stilla en hel sommar utan att det har lönat sig och skiten kommer tillbaka igen så tror jag att jag blir tokig!! Kommer klättra på väggarna... här måste tränas! Fick ett sjukt peppande kort från mammsen och pappsen häromdagen med ett födelsedagsrim på och bästa framsidan!

 

Heja heja heja!!

 

Planen är att flåset ska finnas innan snön kommer men med den här farten så ser det mörkt ut... håll tummarna att bröstkorgen fejkade!

 

Sådär, nu har jag gnällt klart och är glad igen! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0