Trött som en riktig trötter!

Är helt galet trött men kände ändå för att skriva hej här en snabbis innan jag kryper ner under täcket, kanske slänga upp någon vacker bild? Idag har varit en ganska trist dag men med ljusa stunder! Min älskade ex-sambo Tova kom och hälsade på och herregud vad jag har saknat henne! Det var i och för sig igår... men hon åkte idag. Bättre sambo kan man inte hitta, vill bo ihop igen!

Åh just det! Imorse var jag i ovanligt god tid till skolan så jag traskar bort till 8000-korridoren där vi brukar vara och gör en massa onödiga saker medan jag väntar på att klockan ska bli kvart över 8. (Till saken hör att Matilda har sms:at mig och frågat om vi har matte första lektionen tidigare på morgonen och jag har stenkoll på att så är det) När klockan är ungefär 8:13 inser jag att hmm... matte är första lektionen, det vet jag ju, men den är ju definitivt inte här, är aldrig här! Det kan förklara varför alla verkar vara så himla sena! Salen vi ska vara i är liksom ut ur skolan, en liten bit bort i ett annat hus... Heja mig! Dagen förgylls vidare av Matildas första ord till mig, "Du ser helt död ut!" Hahaha det är tur att jag har vänner som är ärliga! :D Skyller det på Tova och att det blev ca 1 timmes sömn inatt men det var det lätt värt! Ska ta igen det nu och sova 7 kvart i timmen!

 

Skulle inte tacka nej till promenad på isen med

Lotta och några små grå :)


Ska nog drömma om det nu, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0