August Rush

August Rush är en film från 2007 men såvitt jag vet gick den aldrig upp på svenska biografer. Det är en fantastisk film som är otroligt vacker, på så många sätt. Freddie Highmore spelar huvudrollen som August och som vanligt gör han en helt enastående insats. Det jag verkligen fascineras av är att han verkligen är sin karaktär, inte spelar den, utan är. Det är få skådespelare som har den förmågan att totalt fånga sin publik och det är beundransvärt att en så ung person lyckas.



Jag rekommenderar verkligen att ni ser denna film åtminstone en gång. Själv har jag tittat på slutscenen 4-5 gånger bara idag och inte en enda gång kunde jag hålla tårarna tillbaka.

The music is all around us. All you have to do, is listen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0