Julen nalkas...

Ber om ursäkt för att förra inlägget krånglade och inte har kommit på plats förrän nu fast det var ungefär två veckor sen jag skrev det. Har tänkt blogga flera gånger men det har inte riktigt blivit av men efter påtryckningar nu från olika håll så är jag igång igen! Lite roligt att ni faktiskt saknar det när jag inte skriver, that makes me happy!

Äntligen har det blivit december, som vi har väntat! Det har i alla fall jag gjort, i ca två månader har jag gått runt med en smygande julkänsla och nu är det dags för massa mys och pyssel. I år har jag 4 julkalendrar, en med choklad, en som jag köpte från "De Handikappades Riksförbund" (DHR), en julklappskalender som mamma har gjort och TV-kalender. Tycker tyvärr att julkalendrarna på TV bara blir sämre och sämre så vi har börjat köpa de gamla klassikerna och i år är det dags för "Trolltider". Minns att vi såg på den på fredagstimmen när jag gick på lågstadiet och att vi älskade den så det ska bli spännande att se hur jag uppfattar den idag. Om inte annat så är det åtminstone julstämning i den och det är huvudsaken.

Om jag hinner senare idag så ska jag skriva ett inlägg där ni får se lite hur julfint vårat hus har blivit nu till första advent. Just det, inatt har det snöat också och det gjorde mig GLAD imorse!

Tycker ni lika mycket om december och julen som jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0