Tillbaka till Älvdalen

Fram och tillbaka, fram och tillbaka... börjar fundera på om jag gör någonting annat än åker mellan Falun och Älvdalen hela tiden? I förrgår åkte jag som sagt hem till Falun för att gå på Martins 20-årsfest och det var riktigt roligt, mysigt att träffa alla gamla vänner igen och få reda på vad som har hänt sen sist. Det var ju ett tag sen jag såg dom alla, någongång långt innan jag åkte till England ojoj. Igår var en välbehövlig slödag, sov till runt 12 och sen åkte jag och bror och handlade lite till stugan. På eftermiddagen var jag så trött att jag tänkte se på film och ni kan aldrig gissa vilken jag fick syn på långt in i hyllan... Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko! Haha det var skitkul att titta på den, var ganska många år sen jag såg den sist. Kvällen slutade på det bästa av sätt när Theres hade slutat jobba vid 8 och jag trampade iväg hem till henne. Vi pratade och myste innan vii gick hem till mig och packade och tittade på kort till runt 2-tiden.

Imorse var det bara att pallra sig upp tidigt och åka hem till Mimmi för att sen dra vidare mot Älvdalen igen och här är jag. Blev blixtinkallad i affären några timmar och sen ska jag hem och fortsätta jobba :)

                                      

haha hoppla?

Kommentarer
Postat av: Theres

Det är verkligen full fart på dig Emma! Du måste åka ned till Falun snart igen, fast jag är sjuk just för tillfället! Om jag inte jobbade skulle jag ha kommit direkt till Älvis och spelat minigolf med dig <3!

2009-07-30 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0