De vann!

Min lycka när Tokio Hotel vann Best Group är svår att beskriva men underbart var det! Allt röstande har lönat sig!
Vi hade en mysig kväll här hemma, gjorde eld i brasan och grillade korv medan vi tittade på EMA. Jag hade dock lite problem när jag skulle koppla datorn till TV:n men tillslut så gick det men ett lite humoristiskt problem uppstod efter en stund. Sändningen stannade och försökte ansluta men av någon anledning så gick det inte, efter en stund kom det igång igen men sen hände samma sak igen. Det var då jag upptäckte orsaken, Jaffa satt mitt i vägen så nätet nådde inte fram! Var riktigt komiskt för Jaffa satt precis framför mammas stol där hon satt och åt korv... och att flytta på lillvovvan då, det är som att försöka flytta ett berg! Mamma fick därför flytta på sig men tror ni inte att Jaffa lyckas gå precis där just när TH håller sitt tacktal. Missade slutet på det men som tur är så finns det ju att se i efterhand igen. Hundarna tyckte nog inte att jag var riktigt klok när det var dags för den kategori jag väntat på och när de sa vilka som vann så höll jag på att flyga i taket, hehe.

Igår kväll tittade vi på gamla filmer från när vi var små, det är verkligen alltid lika roligt att se sånt. Vilken grym unge jag var! Störtcool sak som hördes överallt, kan inte riktigt fatta att det var jag. Nog för att jag inte kan hålla mun så värst vidare bra nu heller men ändå.

Om en vecka åker jag upp till Sundsvall på praktik för en vecka, längtar! Måste försöka ta mig upp till Älvdalen också för att hämta mitt halsband som är klart, är så otroligt nyfiken på hur det blev. Hade tänkte åka tidigare men med mammas olycka så blev det inte så men antingen nästa vecka eller när jag kommit hem från Sundsvalll, då måste jag dit.

Nu ska jag gå och lyssna på... kan ni gissa vad... Tokio Hotel!

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Ååå, den känslan känner jag allt igen!

Var så attans spänd när jag väntade på vem som vann Best Group >.<

Riktigt kul och skönt kändes det när vinnaren utsågs! :D

Allt röstande lönade sig som sagt <3



Ps: Det är NikkiDiary från Cougars Corner (hoppas du kommer ihåg mig).

2009-11-12 @ 21:53:23
URL: http://destinationowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0