God morgon!

Nästan iallafall, har faktiskt varit vaken i över 1,5 timme nu. Hur sjutton kan man sova så mycket?? Måste ha varit helt slut men nu borde de senaste veckornas hekt vara igentagen i sömn så hoppas på bättring imorgon. Hittills idag så har jag hunnit äta frukost och titta på "Uppdrag granskning" så nu är det dags att klä på sig och gå ut en sväng. Det ser ut att vara ganska fint väder ändå och när jag stoppade ut näsan genom dörren så kändes det varmt. Tror att jag ska gå samma väg som jag gjorde med Svante förra veckan, var massa mysiga stigar genom parker med små bäckar och broar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll faktiskt, titta på Merlin ska jag göra men sen får jag se vad det blir.

Har fastnat totalt för en låt, brukar inte gilla den typen av musik alls men här är jag helt fast!
http://www.youtube.com/watch?v=Jx5xnW_Z9C0



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag uppdaterat med lite bilder från igår :) Jag vill oxå ha varmt väder....skicka lite, snälla!

2010-05-16 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0