Rix FM!

Såhär ser min tisdagskväll ut!

Har suttit och pluggat samhälle mer eller mindre konstant sen 10 imorse, med pauser för att äta och få lite frisk luft, det vore väl f*n om det inte ger utdelning på fredag när det är tentadags! Som vanligt så går radion i bakgrunden och klockan 6 börjar det bästa när "Kvällar med Christian Hedlund" drar igång. Jag har hört programpunkten "Vad Sjunger Indiern?" otaliga gånger men just idag fick jag för mig att, vad sjutton, om jag kan så ringer jag! Sitter där med telefonen i handen och numret inslaget och kommer på vilken låt det är på första raden, funderar på om jag ska ringa och tänker att "Ääh, varför inte?!". Förväntar mig att höra en röst säga "Tack för ditt samtal, tyvärr..." men det går fram signaler istället, antar att det gör det en stund och att den meningen kommer sen men helt plötsligt så svarar grabben! Döm om min förvåning! Jag har tydligen lyckats bli samtal nummer 12 och får prata med min absoluta favoritprogramledare!! Sen var ju låten rätt också så då vann jag en skiva!

Ååh it made my day!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Alltså, vilket flyt du har. Grattis till att du kom fram. Jag känner ju igen din favoritprogramledare från radion i bilen. Inte kunde jag lyssna på dig för alla tre vovvarna och jag var ute på kvällspromenad uppe i Slätta. Nu, go´natt och sov gott.Kram/Far.

2011-02-23 @ 00:52:55
Postat av: Venis

Hejja hejja Radio Emma!!!!

2011-02-23 @ 08:51:09
Postat av: Effie

And you are, you are, you are, radiohysteria!!! ;)



Haha, bra att du är kidnappningsbar, I like!

2011-02-23 @ 21:03:30
URL: http://effie.bloggsida.se
Postat av: Hedlund

Grattis igen! :)



Hoppas skivan har kommit fram!



Kram!



//Hedlund

2011-04-19 @ 21:09:47
URL: http://www.facebook.com/rixchristian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0