Det här åt jag idag

HA! Den var lätt. Konkret och bra :)

Frukost
Som vanligt så har jag alltid bråttom och slänger i mig en halv krokodilskål mild yoghurt med en dutt müsli (oj vad jag är stolt över att ha lärt mig göra sånna här ü!!!)


Lunch
Pyttipanna kryddad med oregano, vändstekt ägg (gulan måste vara hård annars är det äckligt), rödbetor, några plommontomater och mjölk.

Från en annan dag men typ samma

Mellanmål
Äpple (som inte var gott, det var grynigt, uää)

Middag
Två grova smörgåsar med skinka och en hårdis med smör, några tomater till det och mjölk.



Voilà! That's my day in food!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sunt, nyttigt, gott och ser inbjudande ut men var noga med frukosten som bör avnjutas i lugn och ro. Kram från en med skånskt påbrå.

2011-03-14 @ 23:58:40
Postat av: NG

Har du inte ätit färdigt snart så vi får läsa något nytt? PoK

2011-03-21 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0