Back on track!

Så var det måndag igen och veckan började ultimat, med en försovning. Har ett svagt minne av att jag var ganska pigg vid kvart över sju-snåret men sen blev det inte som jag hade tänkt mig. Drömmer en massa och vaknar och tittar på klockan: 08:54. Inte bra! Föreläsning klockan 9! Eller ja, med den akademiska kvarten så börjar vi ju alltid kvart över men det var ändå inte bra. Överväger några sekunder att skippa men kommer på att det är min sista föreläsning och den vill jag faktiskt gå på, dessutom med den bästa läraren vi har haft under den här terminen. Sen gick det undan och en dryg halvtimme senare satt jag i föreläsningssalen. Även om jag inte fick ut så mycket av den så var det ändå bra att gå, det kändes liksom bra!

Efteråt träffade jag Jenny som fick tillbaka boken som jag lånat av henne och så hamnade vi på en bänk och diskuterade släktskap och diverse viktiga saker som är bra att diskutera en måndagsförmiddag!

Nu är jag hemma igen och har äntligen fått äta frukost/lunch, det hanns inte riktigt med imorse! Drar mig lite för att börja med litteraturuppsatsen, men snart måste jag dock göra det för den reviderade versionen ska vara inlämnade imorgon. Tidigare idag fick jag tillbaka den tredje litteraturuppgiften och den hade faktiskt gått bra, det har inte de andra två gjort så det var glada nyheter. Kanske kanske kan det finnas lite hopp inför litteraturtentan ändå..?

 

Big Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0