Jag är så grym!

Väldigt länge, eller ja, ändå sen jag skapade den här bloggen så har jag ju såklart velat att den ska vara lite personligare men jag är fruktansvärt dålig på att fixa sånt. Det var med nöd och näppe som jag blev godkänd på webdesignkursen på gymnasiet och dt säger väl det mesta. Sen har det inte blivit av att ta tag i det men nu för varje gång jag skriver så känner jag mer och mer att jag vill ha en förändring här på bloggen. Det är ju kul att skriva här! Därför sitter jag nu och pysslar och knåpar, dricker O'boy och svär för mig själv. Sakta men säkert går det framåt men jag kan lova att det hinner bli många nervösa sammanbrott innan jag är klar och det kommer att ta sin lilla tid. Bli inte förvånade om ni kommer in här och allting är upp-och-ner, bak-och-fram och in-och-ut, det kommer lösa sig!

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jennie

O'boy med sugrör? ;)

2011-05-26 @ 18:26:12
URL: http://jennieofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0