Snart sommar

Igår skrev jag tenta i anatomi och fysiologi och fy fan vad skönt det är att det är över! Kursen är väldigt intressant och rolig men det är så fruktansvärt mycket man ska lära sig och komma ihåg. Men tentan gick bra! Kände att jag kunde det mesta och det var kanske 2 frågor av 41 som jag hade hittepå-svar på. I efterhand har jag upptäckt några irriterande fel jag har gjort men det ska nog gå vägen ändå! :)
 
Med andra ord så har jag återgått till att ha ett liv igen! Vi drog igång en ny kurs idag men den varar bara en vecka. Idag har jag legat ute i solen hela eftermiddagen och ikväll ska vi se Gatsby på bio! Hello life!
 
Just det, sommaren kommer jag spendera i Falun och jag har en känsla av att den kommer bli en riktigt bra!
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej Emma!
Åh, vad skönt att vara klar!
Vad kul att du ska vara i Falun i sommar,
det ska jag också vara:-)
Då måste vi ses någon gång:-)
Kram!

Svar: Ja det får vi allt se till att göra! :) Kram!
Merlina

2013-06-02 @ 11:22:36
Postat av: Ankan

Sv: Ja du måste komma och bada med mig! Och tanta loss såklart! ;D

2013-06-11 @ 21:21:46
URL: http://ankanankan.blogg.se
Postat av: Ankan

Åh ska du vara i Falun! Då lär vi ju ses! :D
Hur var Gatsby? Kanske ska se den på bio ^^

Svar: Jaa det måste vi! Bada låter underbart! Ååh Gatsby var jättebra :) Har du sett den än?
Merlina

2013-06-11 @ 21:22:29
URL: http://ankanankan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0