En underbar vecka

Förra veckan var en alldeles jättebra vecka för några av mina släktingar var i Älvdalen och förgyllde tillvaron. Finns inte en chans att jag ska komma ihåg allt jag gjorde men kul var det verkligen. Attans bananer säger jag bara att Astrido åkte hem så tidigt men dock så var det andra trevliga filurer kvar. Det var evigheter sen jag träffade Sundsvallarna sist och nu var Axel och Lars här i flera dagar och gissa om det var kul! I lördags följde jag med dom till Idre när dom spelade golf, riktigt riktigt roligt var det och dessutom gjorde jag min... ehm.. debut inom golfen och slog iväg några bollar, jag var grymt stolt över att dom faktiskt kom någonstans. Tror att jag måste börja spela golf men det får nog tyvärr bli nästa säsong. Just det ja, förra veckan utnämnde jag mina tremänningar till mina kusiner så Astrid, Anna, Axel och Christian klassas nu som kusiner :p Min kamera har inget batteri och jag har tappat bort laddaren, såå olikt mig... men några bilder blev det från förra veckan som kommer så fort jag har tid. Tack för en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0