Husbilsäventyr

Just nu sitter jag i husbilen på Örebros camping och har precis tittat på "Oskyldigt dömd" med Mikael Persbrandt, tycker dock att han gör sig bättre i rollen som Gunvald. Imorse packade jag och var ute och sprang innan jag åkte till Kupolen för att fixa en sak, får se hur det går med den... Spännande! Blir det som jag hoppas så blir jag överlycklig, ni får kanske veta sen.

Ikväll har Tokio hotel spelat sin första konsert på väldigt länge, en liten konsert som man bara kunde vinna biljetter till. Eftersom jag är påväg ner på 50-årskalas så tänkte jag att jag inte kan vara med och tävla om biljetterna men sen insåg jag att jag hade hunnit ner till Tyskland om jag hade vunnit... i år SKA jag se dom live och helst med min Camilla! Om vi så ska jaga runt i flera land för att se dom så ska vi det, du vet vad du har att vänta dig gumman!

Nu ska jag måla både mina och mammas naglar och försöka övertala dom andra i bilen att vi ska lyssna på lite Tokio Hotel. Puss!


Kommentarer
Postat av: Venis

Ha det så bra på partajet. Jag är hemma o städar o fixar i lägenheter... När kommer ni hit då? Kram kram

2009-08-28 @ 09:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0