Elvis is alive!

Ikväll var vi ute med min värdmamma på Elviskväll på en pub i Hove och det var verkligen superroligt! Vem hade kunnat tro att jag skulle hamna på sånt här...
 



Resten av kvällen var helt underbar, Valentina och jag fortsatte till Yates och en viss Mr L kom och satte sig vid oss och pratade i evigheter, gissa tre gånger om min flicka var lycklig sen! När dom stängde så tänkte vi först åka hem men det kändes så tråkigt så vi stannade kvar i Brighton och vi träffade en massa roliga människor. "I can  see you...", "Är dom dumma i huvudet eller, tror dom seriöst att någon ska hitta dom här?!" är några kommentarer vi fick men tänker inte gå in på närmare detaljer här. Vi träffade tre roliga killar som åt kyckling, en som hade MÄNGDER med sugrör från Burger King, vilket är konstigt för där får man verkligen bara ett per person, jag lovar, vi vet! Vi är stammisar där och nu har vakten blivit våran polare så vi behöver inte köpa något längre för att få vara där medan vi väntar på bussen. Träffade även två väldigt skumma killar, en tysk och en från Libyen, inte särskilt trevliga men sen var det två jättesöta killar som skulle skicka sms till en tjej, skitsött! När vi väl skulle ta bussen hem så träffade vi på en kille till, den absolut roligaste jag mött och vi skrattade konstant i över en timme. King of Mile Oak!

En stor ros vill jag skicka till dom två killar som hjälpte en stackars tjej hem också! Hon hade kunnat råka riktigt illa ut om hon inte hade haft sån tur som träffade två sånna änglar, mer sånt!

Kommentarer
Postat av: Venis

Elviskväll... BRA Emma. Du lär dig!! Puss!!!!

2009-05-18 @ 16:35:53
Postat av: Karro:)

Hej:) Jag såg först nu att du har en blogg, Vad kul:) Jag kommer följa den väl!

Det var kul att prata med dig på skype igår!! Varför har jag inte upptäck skype tidigare? hihi

Jag skanra dig jättemkt!

Längtar till sista Juni då du kommer hem:) Vi måste hitta på massor med kul tillsammans:)

Love ya<3 /Karro

2009-05-19 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0