MTV Europe Music Awards 2009

Ikväll smäller det!

Efter lång väntan så har dagen äntligen kommit då det är dags för EMA, världens största musikgala, och i år går den av stapeln i Berlin. Förväntaningarna är från min sida väldigt höga och de senaste månaderna har jag röstat som besatt för att få  fram Tokio Hotel som vinnare i kategorin "Best Group". Håller tummarna för att de tar hem det ikväll! De ska även uppträda med sin nya singel "World behind my wall" som är en väldigt bra låt och jag tror att även framträdandet kommer kommer bli grymt. Det blir dock svårt för dem att leva upp till sitt EMA-framträdande med låten Monsoon från 2007 som var otroligt bra, något av det bästa de har gjort någonsin.

20:00 börjar Röda mattan och 21:00 själva galan så det är bara att bänka sig framför Tv:n och slå på MTV, eller som i mitt fall koppla datorn till Tv:n och njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0