091011

Ska alldeles strax åka hem till Mimmi och hjälpa henne och pappa lite och sen ska jag åka hem igen och kanske titta på ett avsnitt av "Morden i Midsomer" innan jag ska stupa i säng. Låter inte det som en bra plan för resten av idag? Måste säga att helgen har varit toppen! Hela familjen inklusive Lotta har varit hemma och idag har vi firat Mimmi med god mat, presenter  och tårta. I fredags kväll var jag och Carro hos Cis och myste med popcorn och film, riktigt het grabb det där hehe. Gårdagens kväll spenderades också hos Cis och denna gången även med Carro och Sandra. Cis hade gjort supergod mat och det var en väldigt trevlig kväll med bl.a. kortspel. Vid 23-snåret kom vi på att vi ville gå ut så på ca 10 minuter var vi redo att dra ner på stan och dansa tills dom stängde! Älska spontanitet! Tack mina fina flickor för en underbar helg! Nu måste jag susa iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0