091022

För några timmar sen så vinkade jag av Valentina på stationen och nu är jag hemma igen och usch vad tomt det blev! Har haft några underbara dagar med min fina vän som jag nu saknar väldigt mycket, kom tillbaka genast!!

Jag är verkligen jättetrött så ikväll ska jag nog bara mumsa på vitlöksbaguette och titta på film. Imorgon ska jag packa lite saker för på lördag ska jag, min storasyster Sofia och Tant Lotta åka ner till Uppsala och hälsa på bror. Det ska bli roligt och jag ser fram emot det!

Nu är det verkligen på tiden för mig att skaffa ett jobb också innan jag blir tokig! Skulle någon kunna skälla ut arbetsgivare som inte ens orkar skicka ett "Tack för din ansökan men du blev tyvärr inte utvald den här gången" iallafall? Vad ger det för intryck av arbetsmarknaden? Även om man får ett nej så blir man mer motiverad av det än av att inte få höra någonting alls. Tycker att man borde värna mer om sina sökande för en vacker dag kommer vi inte att ha den här höga arbetslösheten längre och då kan det löna sig att man har varit trevlig eftersom många gärna söker igen till ett bra ställe.

Sist men inte minst... kan ni gissa vad?? Tokio Hotel kommer till Sverige i mars och gör två konserter, en i Stockholm och en i Göteborg, ni anar inte vem som tänker gå va?

Vänskap på ett alldeles särskilt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0