En liten...

...tjej i en alldeles för stor värld.


Det är precis vad jag är. Ibland känns det som om hela världen ligger öppen framför mina fötter med miljontals möjligheter men ibland är den mest stor och skrämmande. Vad ska jag göra och vart ska jag ta vägen? Den person som kan svara på det är guld värd!

Borde jag börja på någon utbildning nu när det är så svårt att få jobb? Isåfall vad och var? Eller ska jag fortsätta söka jobb? I Sverige eller i något annat land? Något helt random kanske. Jag är verkligen helt totalt lost med vad jag ska göra och var jag ska ta vägen.

Vet att det är helt upp till mig och att bara jag kan styra vad som ska hända men det är inte det lättaste, kanske någon kan knuffa mig i rätt riktning?

Tänk inte för länge innan du tar nästa steg, risken

finns att du blir stående på ett ben

resten av livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0