Sovdags?

Sena inlägg verkar vara min melodi, men det är nog för att det är då tiden finns att sätta sig här och skriva. Eller... jag kanske borde ta och städa en hylla till i bokhyllan? Nää det skippar vi! Det får räcka med det ambitiösa jag redan har gjort idag. Imorgon får jag ta nya tag för nu är det bara 4 hyllor och skrivbordet kvar, hehe ni som har sett mitt skrivbord vet att det inte är så bara.

Kan ni gissa vad som går på repeat i stereon? HUMANOID! Tokio Hotel's nya album släpptes i onsdags och själlvklart så kom det hem så fint i min brevlåda. Emma är lycklig!! Det är ett nytt sound men fortfarande genomgående TH och låtarna är grymma! OM ni vill göra mig glad så kan ni hjälpa mig att rösta på TH i Europe Music Awards i kategorin "Best Group", ni vet hur glad jag skulle bli!

Nu ska jag slänga ut dammsugaren och skurhinken och go to bed. Imorgon kommer mina två yngsta storasyskon hem och Mimmi ska firas eftersom hon fyller år på måndag!

OCH sist, men inte minst, så kommer CIS hem över helgen och henne ska jag krama sönder!!

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Vena

Hur många gånger ska jag rösta då? 600 eller..... =)

Puss Emma!!!

2009-10-09 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0