090910

Nu har jag som ni kanske märkt inte skrivit här på ett tag, bara Tokio Hotel saker. Vad händer i mitt lilla liv? Ja, det råder väl mest förvirring som vanligt skulle man kunna säga men häromdagen kom jag på en idé så nu kanske det faktiskt kommer ordna upp sig lite. Just i nuläget så är jag och hundarna hemma själva från igår till idag och lilltösen löper, jippie! Man vet aldrig med den damen när hon drar igång men nu börjar Kimmo bli ganska kär och det är typ 2 veckor kvar... Har jag förresten ens sagt att vi var nere i Gbg på 50-årskalas? Det var vi iallafall, mammas ena kusin fyllde år, eller ja hon fyller snart egentligen, och då var det kalas. Mycket roligt var det, både innan och under alltihopa. Min släkt är rätt underhållande och när vi 12 springer runt om varandra i ett totalt kaos dagarna innan den stora dagen så skulle nog vem som helst kunna brista ut i skratt! Som yra höns är vi, alla upptagna på olika håll, den här gången var det lite segling mitt i och förra kalaset så var det bilbesiktning och sen när hungern tar över så massbeställs det pizza och sen är det full fart igen... med andra ord skitkul!

Den stora frågan är vad jag nu ska hitta på, antingen något här hemma eller återigen gå ut med hundarna, längre än så tar vi oss inte för tillfället, blir som vanligt igen när mamma och pappa kommer hem ikväll. Kanske se på en film som jag har tänkt titta på länge kunde vara passande, "Lorenzos oil", tror att den kan vara bra :)

Igår var jag en aning uttråkad och då kom jag på att jag kunde

göra en Tokio Hotel-kaka som det äkta fan jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0