Återigen i affären...

Som vanligt så åker jag mellan Falun och Älvdalen så att jag blir snurrig så nu sitter jag i affären och äter snickerstårta och ballerina med min mor, morbror och kusin. Herr Kimmo är också här och han är så kär som man kan bli, lillskrutten. Tror att jag blir här uppe till slutet av veckan och sen får jag se, måste vara hemma och ta hand om Jaffa på onsdag så då är jag med garanti tillbaka i Falun igen. 

Förra helgen var helt underbar! Theres kom hem från Uppsala och på fredagkväll ringde hon mig och frågade om vi skulle gå ut så hon och Julian kom hem till mig. Äntligen blev jag av med lite av champagnen som har stått i min bokhylla, vi satt och myste i saloonen innan vi åkte hem till Daniel en sväng och träffade lite trevliga människor. Efter det gick vi ner på stan och träffade Carro och Martina och Emilie på Etage där vi hade superkul och dansade tills dom stängde. Ingen av oss ville gå därifrån och vi önskade att det hade funnits något dansställe som hade öppet längre. Underbar kväll som måste göras om snart igen!


Kommentarer
Postat av: Theres

Den kvällen kändes som en dröm! Den var helt perfekt och jag hade det så underbart roligt med er! Tack för den kvällen och helgen! Du är bäst Emma och jag saknar dig så sjukt mycket <3<3!

2009-09-30 @ 00:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0