Godnatt

Ett litet inlägg nu innan jag ska gå och lägga mig får det allt bli, det var ju ett tag sen nu igen! Helgen som gick var min syster hemma så jag jobbade och i lördags firade vi pappa fast han egentligen fyller år idag. Skjutsade honom till bussen idag så nu är han ute på "det stora blå" och har det nog väldigt bra! Jag hade inte sagt nej tack till att åka på kryssning... Jag hade en väldigt bra idé om någonting som jag tänkte skriva om häromdagen men med mitt guldfiskminne så hade jag glömt bort det när jag väl satte mig vid datorn, heja mig! Nu känner jag att sängen kallar på mig och inatt ska jag tamejsjutton somna före kl 5! Puss på er fina som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0