Tokio Hotel till Sverige!

Gissa om jag fick en chock när jag efter  några dagar utan Internet ser att Tokio Hotel kommer till Sverige nästa vecka!!! Jag trodde inte för en sekund att det kunde vara sant men det var det fast ingen visste när de skulle komma eller vad de skulle göra. Nu vet vi mer och det är så att de kommer hit för intervjuer men det finns en TÄVLING där man har chansen att träffa dem! För att vara med i tävlingen så klickar ni er vidare till Träffa Tokio Hotel och sen får ni klicka runt lite för att hitta alla ställen där man kan tävla. För tillfället finns det med Kenza, Aftonbladet och Spotify. Sen ska man även välja sin favoritlåt samt skriva en motivering till varför just DU ska vinna tävlingen.  Lycka till!





Jag vet att det är mycket Tokio Hotel nu men är man fast så är man! Hur svårt är inte det här? Både att välja en låt och sen att få med alla sin känslor i en text?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0