Min helg och dagens strapatser

Har haft en bra helg och för första gången i mitt liv har jag spelat squash, var otroligt roligt! Jobbigt som sjutton men det var bara skönt, vill absolut göra det fler gånger. Igår var jag på buggkurs, var tredje gången och nu börjar det bli roligt på riktigt. Man börjar kunna lite grann och alla slappnar av mer så det tar sig, ser inte så hopplöst ut som det måste ha gjort första gången hehe.

Är förresten grymt stolt över min korvstroganoff som jag lyckades göra i helgen, den var så god att jag blev rent förvånad!

Helgens minus var att jag vaknade med sjuka smärtor i magen i lördags morse, trodde jag skulle bli vansinnig ett tag, hade så ont att jag kallsvettades, varför blir det så? Efter ca en halvtimmes pärs så kunde jag lägga mig igen och framåt dagen så var det mycket bättre. Kom dock tillbaka igårkväll igen men nu hoppas jag att det ska hålla sig borta.

Idag var en rätt tuff dag på jobbet, flera avlivningar och kritiska situationer men jag lär mig någonting mer för varje dag. Vill till att man får se friska djur också, annars kommer jag snart tro att sånna inte finns! Saknar mina fina hundar väldigt mycket, det är det enda negativa egentligen, att inte få ha dem nära. Har planer på att åka hem någon helg inom en snar framtid så då får jag träffa dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0